tisdag 29 januari 2019

Då ska vi se då.....ska göra ett nytt försök att starta upp min, numera, väldigt gamla blogg.
Det var verkligen inte helt enkelt att öppna upp den igen, men nu tror jag att det har löst sig.
Känner att jag behöver skriva av mig en hel del, till och från iaf.
I och med maken sjukdom (Glioblastom grad 4), en obotlig och mycket aggressiv hjärntumör, så har jag gjort en del uppdateringar på FB, men det är ju inte alla som vill har "tryckt" i ansiktet, vad jag tänker, tycker och känner kring detta.
Ett första inlägg på bloggen, på mycket länge, får det bli i och med detta.
Återkommer framöver, men risken är at detta blir en blogg med mest självömkan och gnäll - men det står varje människa fritt att läsa själva.
Krama livet

1 kommentar:

  1. Nä - nu ger jag upp.....helt omöjligt att starta upp en gammal blogg visar det sig. Kan inte ens komma in på den för att göra inlägg.... Så jag har startat en ny - den finns här
    http://cancerborjantillslutet.blogg.se

    SvaraRadera