onsdag 24 februari 2010

Idag är det i övermorgon

Nu har vi börjat småpacka inför fredagens resa till Thailand. Ungarna är otroligt uppspelta och har svårt att somna på kvällarna.
Själv försöker jag att avhålla mig från att bli sådär som bara jag kan bli i sådana här sammanhang, dvs stressad (=sur & irriterad).
Har skrivit min vanliga lista på packning och försöker nu komma fram till vad jag ska ha i handbagaget förutom pengar, pass & kamera....
Vi landar på lördag morgon och samma eftermiddag/kväll ska vi träffa Micke, en kompis till Uffe som har en djuphavsfiskebåt. Han hämtar oss m gummibåt och så åker vi ut o kikar på hans båt för att på söndagmorgon sticka ut med den ett dygn - antagligen till Phi phi öarna. Intensiv start men det beror på att Micke ska sticka till Sverige i början på mars.
Sen ska vi ta det lugnt men en del utflykter lär det bli.
Förhoppningsvis kommer det en massa bilder här den också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar