måndag 7 juni 2010

JAAAAA, jag har hittat tillbaka

YES, har efter ett antal sorger & bedrövelser lyckats få in en bild på min blogg med Mac:en.....tjohoooo.
Tänker minsann inte tala om vem det är på bilden - det får ni lista ut själva.

Massor har hänt sedan jag bloggade sist men det orkar jag inte dra här.

Vi har haft en fantastisk helg som vi delade mellan Västerås och hemmet. Är trött men på ett hyggligt lysande humör ändå !

Hade ett litet kalas för Elin igår, då hon fyllde 6 år men hon var sig inte riktigt lik och det visade sig att hon hade feber på kvällen. Idag vaknade hon med feber och huvudvärk, halsont....stackaren. Nu har hon 39 grader och är seg....så det blir till att vara hemma i morgon oxå.
Nu ska jag fixa lite middag (värma på en upptinad älggryta) och sedan blir det gymmet !

Förhoppningsvis så kommer jag att bli bättre på att underhålla bloggen.
Det är trots allt ganska skoj att skriva av sig ibland.....eventuella kommentarer får ni gärna lägga här (dom brukar komma på bl.a mailen men det är bättre här !)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar