lördag 30 oktober 2010

Väck mig, jag drömmer

Ja, jag trodde faktiskt inte mina öron i morse. Uffe o jag var på galej igår. Barnen avlämnades hos farmor i torsdags så igår passade vi på att gå ut ( och det ska vi göra även ikväll och sedan ska jag ut m tjejerna nästa fredag och nästa lördag är vi bjudna på maskeradparty, så man kan verkligen säga att vi tar chansen). Vi åt god mat på Shanti o avslutade m en drink på Clarion. I morse när vi vaknade, vi sov på båten, så kommer det - just som vi pratar om vad vi ska göra under dagen, då säger Uffe:
"Vi ska inte åka till ngt innecentrum o köpa lite nya kläder åt mig ?". Jag kan säga att inte ens om han hade bjudit mig på en egenhändigt lagad middag hade jag blivit mer chockad, eller det kanske jag hade blivit, men ni fattar vad jag menar !!
Så nu sitter vi i bilen på väg mot Nacka Forum !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar