måndag 14 mars 2011

Ändan ur.....

.....vagnen - äntligen !

Det får helt enkelt bli "som vanligt", en sammanfattning av tiden som gått och lite kort som jag har tagit - tyvärr är de flesta taga med mobilen och kvalitén blir därefter ( men jag älskar min iPhone iaf ....)

Vi var ju 8 tjejer (jag, Helen, Anna, Britt, Mika, Åsa, Vickan & Madde) i Göteborg den 24-26/2, för att se på hästtävlingarna. Fredagen var avsatt till shopping på stan samt middag & krogbesök. Efter en god middag avslutade vi kvällen på Gamle Port där Helen gjorde succé tillsammans med livebandet ! Lördag fm blev det lite mer shopping innan vi gav oss av till Scandinavium för att se på lite hästar. Söndagen var vi på arenan hela dagen, jag som hade tänkt vinna hästen i lotteriet de har fick gå tomhänt därifrån (nåja - jag köpte lite ridkläder till barnen). Som balsam för själen - så kan man beskriva tjejhelgen :)


På tåget, MER flaskorna på plats, fyllda med druvjuice - nu åker vi !

Ja, inte shoppade jag så mycket men dessa stövlar för 199:- (REA såklart) kunde jag inte motstå. De kom att gå under benämningen "horstövlar"......ja, ja - jag kan ta det !

Vi såg på hoppning......

....och lite dressyr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar