tisdag 15 mars 2011

Blandad kompott

Den här bilden gör inte riktigt badrummet så mysigt som det var.....När jag kom hem från ridningen vid 22-tiden en dag på sportlovet (barnen var hos farmor) så var det alldeles nedsläckt i hallen. I trappen upp stod det värmeljus och hela övervåningen var full med ljus. I badrummet var det massor av levande ljus, vattnet var upptappat och ett glas vitt vin stod på badkarskanten. Jag var sååå frusen så det kunde verkligen inte ha varit bättre ! Han har en romantisk ådra min man, den visar sig dock liiiite för sällan för min smak, men han blir bättre och bättre dock :)


Vårt gamla duschdraperi sa upp sig helt och hållet för ett tag sedan och ni kan tro att jag blev nöjd när jag fann detta på Lagerhaus !

Elin passade på att pimpa Uffes växelspak när han var bortrest......


Sooooool, och ett visst hopp om vååååår


Vårfeeling på denna också - även om den blommar inomhus, men jag hoppas att det inte tar allt för lång tid innan man får se färgklickar på gräsmattorna utomhus !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar