torsdag 10 februari 2011

Blandad kompott

Ja jäklar vad tiden går och inget hinner man med ! Mitt största problem för tillfället kan tyckas vara en petitess men det är det inte. Under julen och semestern i Vemdalen så har det blivit "kvällsmys" varenda kväll -och då menar jag sådant man stoppar i munnen !!!!
Nu går jag på avvänjningskur och har ABSTINENS !!!! Satansjäklars vad jag är godissugen !
MEN, jag står emot men enkelt är det inte !

Lite har hänt sen jag skrev sist, lite bilder har jag också som inkluderar lite om det jag skrev sist....

Stockholm.....just när man trodde våren var på G.....så började det toksnöa igen !


Terracottaarmén, en häftig upplevelse att ha fått se delar av den.





Ett makalöst skådespel i form av soluppgången utanför fönstret på mitt jobb en tidig morgon !

Var till ortopeden med Pontus i måndags. Han har ont i sina fötter. Först fick han följa med mig till jobbet ett par timmar, han gjorde en del av sina läxor medan jag jobbade.
Vid 10.30 åkte vi in. Det var ingen fara med hans fötter utan det är tillväxtzonerna som spökade och det kommer att gå över när han växt klart.
Efter det besöket åt vi lunch tillsammans med min bror, buffé på en kinakrog.
Sedan blev det lite shopping på stan och som avslutning gick vi på Gunnarssons, pekannötstryffel to die for....och varm choklad med vispgrädde - yummie !

....och det förstår ni väl (alla tjejer) att dessa stövlar var helt omöjliga att motstå (speciellt som jag har en svart klänning med en massa dragkedjor på). Dom hade kostat 899:- men var på REA, jag betalade 300:-, katching, hahaha


SLUT FÖR IDAG, TACK FÖR IDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar