onsdag 16 februari 2011

Så nöjd jag blir

Jag har sprungit 5 km på löpbandet på gymmet på 30 minuter idag. För att vara mig är det riktigt bra känns det som, bäst är att jag pallar att dra på den sista stunden.
Uffe har stack till London i svinottan, klockan ringde 04 i morse och inte sjutton kunde jag somna om efter det......seeeeeg dag blev resultatet.

Idag har vi fått en inbjudan till bröllop den 4 juni, jisses va kuuuuul, äääälskar bröllop, tjohoooo !

I morgon är det torsdag och därefter kommer veckans, nästan, bästa dag -fredag och en hel helg att se fram emot.
Har även bokat in en övernattning på Nynäs Havsbad för mig & Uffe (fick presentkort av honom i julklapp), det ska bli fantastiskt skönt.
Men innan dess - nästa helg, drar jag med brudarna till Göteborg, 8 st blir vi. Det ska shoppas, ätas gott, bo bra, shoppas, drickas drinkar, shoppa, krogbesök, shoppa - åsså lite hästhoppning på det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar