tisdag 12 maj 2009

Ännu en dag till ända

Full fart med en massa saker jag inte hann med på jobbet. Det nya personal/lönesystemet kommer att ta knäcken på mig (och säkert inte bara mig!)
Hann med att gå på Core men Pernilla. Brorsan passade Elin. Pontus har varit hemma i 2 dgr nu, han håller på att hosta lungorna ur sig och snoret rinner i en aldrig sinande ström.
Efter Coren så var det ridning. Har lästat ut mina ridstövlar, som jag inte har använt sedan innan jag var gravid med Elin. Tyckte de blev bra MEN idag blev det klaustrofobiskt värre. Drog på mig dom och insåg att de var för små. När jag kom till stallet så bultade det ordentligt i mina vader och jag var säker på att jag skulle få klippa sönder stövlarna med vår häcksax när jag kom hem.
När jar red så gjorde det skitont i höger ben när jag red lätt, muskeln fick lixom inte plats i stöveln.
Väl hemma så lyckades jag faktiskt få av mig stövlarna men jäklar vilken kramp jag fick i höger vad !
Nu MÅSTE jag få dom utlästade lite till INNAN söndag för då ska jag tävla för första gången på 6 år !

1 kommentar:

  1. Härligt!!
    Var lite orolig att du skulle få sova med stövlarna på ;-)
    Ses på söndag! Hejjar från domarbåset.

    SvaraRadera