söndag 10 maj 2009

Loppis avklarad

Pontus försöker övertala Emil att köpa saker av oss. Vi kom nog hem med ungefär lika mkt saker som vi kom dit med....Skillnaden var väl att det var andra saker. Pengarna som Pontus sålde för gick han direkt och handlade annat för. Elin tiggde till sig pengar och även hon drog iväg på shoppingrunda (sådan mor sådan dotter - jag vet vad ni tänker men det enda jag köpte var ett par shortchaps till Pontus - så det så!)
När ett bord dessutom skänkte bort allt de hade kvar på slutet så plockade sonen på sig en hel del prylar. Det blir nog en resa till tippen snart !

Hela släkten (nästan) samlad vid Pernilla & Lars stånd.

Denna såldes inte. Mjukisdjuret tillhörde Pernilla & Lars stånd, hjälmen vårt.Nallen sjöng Elvislåter men blev ändå inte såld.


Elin drog iväg på äventyr och skaffade sig en ansiktsmålning.
På kvällen var Pernilla och jag på afrodans och Box. Känner av i låren att jag sprang igår - himla skoj att känna lite träningsvärk - undra när den känns i magen. Det saknar jag.
Tog bort stygnen på mig själv idag och det var inte lätt vill jag lova och ngn hjälp från maken kunde man inte vänta sig....han svimmar ju bara, rena rama gymnastikakten men det gick, ngt snyggt ärr blir det nog inte - finns det sådana ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar