lördag 16 maj 2009

Programridning

Har några gånger att rida igen då jag varit sjuk och idag gjorde jag det - på Joppe, min tävlingskamrat i morgon.
Fick avsluta med att rida igenom morgondagens program - LB:3, det gick sådär. Red fel väg en gång och det övriga lämnar en hel del att önska......MEN, jag har bara ridit honom 3 ggr på 1,5 år så jag får helt enkelt göra så gott jag kan och så blir det därefter.
Tyvärr är jag domarsekreterare i klassen, LB:2, innan i 40 ekipage - förhoppningsvis ska jag väl ändå lyckas komma ihåg mitt eget program så jag inte rider fel.
För tillfället ryms det inte så mycket i mitt huvud och om det är någon som har en idé om hur man kan få en halv hjärncell att föröka sig så kan ni gärna höra av er !
Wish me luck !

Pontus åkte med Sofie till Globen i morse, det är final i schack 4:an - håll tummarna för att det går bra !

1 kommentar:

  1. Det där att fördubbla hjärnceller vet jag inget om. Men ett bra tips mot inre stress är att inhandla en spikmatta. Fungerar jättebra, det gör bara lite ont i början sen somnar man på mattan.

    //Anne

    SvaraRadera