tisdag 26 maj 2009

Zzzzzz

Tog det lilla mirakelpillret (?) i gårkväll. Det skulle tas 20 min innan läggdags. Jag tog det och var sedan uppe en timme och väntade på att ngt skulle hända men det gjorde det inte. Hade svårt att somna men när jag väl somnade sov jag som en stock HELA natten - för första gången på över en månad ! Jag vaknade INTE 04.00 på morgonen ! Hade inga minnen av att jag vridit och vänt mig under natten (hade inga minnen alls av vad som hänt under natten - det är bara ett enda stort mörker).
Däremot var jag som en zombie hela förmiddagen. Var ute och gick i 1,5 timme och gäspade mest hela tiden. Känner mig trött fastän jag fått sova hela natten.
Nu hoppas jag att humöret följer med och att jag kan få bli mig själv igen - dit längtar jag verkligen, vill vara JAG och inte någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar