fredag 22 maj 2009

Golden Hits

För en och en halv månad sedan (tror jag det var) bokade jag bord för 8 på Golden Hits. Av de ursprungliga 8 personerna så var det bara jag & Emelinn kvar, resterande är nya och alla kände inte alla men jag tror faktiskt att vi alla hade himla skoj. Framför allt så var det fantastiskt befriande att verkligen få slappna av och verkligen ha kul "på riktigt", inte bara ha en fasad som ser ut som om jag har kul.....

Pinsamt att Maria bor i Tyresö och jag i Tungelsta och ändå var det säkert 4 år sen vi sågs sist...

En levande midsommarstång

Maria är rädd om håret

Mamsen

Mamsen & Nina, Marias mamma. Dom var med i samma syjunta för sisådär 35 år sedan....


Pernilla, lyckligt ovetandes om att hon strax........

ska bli attackerad av 3 Elvisar

Lisan fyller Emelinn

Japp, same procedure as last time......jag förnekar mig inte !


Desserten gick inte av för hackor !

Elvis, the one and only

Emelin ser nöjd ut, det kanske var strax efter att Lisan fyllt henne ?

Hmmmm

Tjocksmocksjocke & svensk midsommar
När showen var slut så åkte mamma, Maria & Nina hem. Vi andra fortsatte till 80-talsdiscot, schlagerbaren var tyvärr stängd. Pernilla försökte få discjockeyn att spela lite schlagers iaf men han sa bara till henne att det var 80-talet som gällde (hmmm, hade man ingen schlager på 80-talet ?) Strax efter startade han Carola med "Tommy tycker om mig" så det var väl en kompromiss ?
Mycket bra & rolig musik var det och en sväng till karaoken blev det oxå men vi lyssnade bara så ingen som känner oss behöver vara orolig för att vi skämt ut oss !
Massor av dansande och INTE ont i fötterna - otroligt.
Snälla Matte (Helenas sambo - borde inte dom gifta sig snart ???????) kom och hämtade oss strax efter 2 (tror jag det var).
Tack alla för en härlig kväll - det måste vi göra om !

4 kommentarer:

  1. Tack själv, å Ni andra.
    Verkligen trevligt...lite skumt folk ute bara ;-)...men jag gör gärna om det!
    Ont i fötterna hade jag för oss båda...men ska inte klaga då det blev fotmassage väl hemma ;-).

    Kram Emelinn (notera stavningen hihi)

    SvaraRadera
  2. Vad lyxigt att få fotmassage !
    Jag hade turen att mest träffa trevliga människor måste jag säga. Instämmer verkligen i att detta måste upplevas igen och gärna när även schlagerbaren är öppen (så blir Pernilla glad oxå). Om halva priset erbjudandet inte finns så kan vi ju alltid förfesta hos ngn och sedan på på eftersläppet !

    SvaraRadera
  3. PS EmeliNN, jag stavade på ett ställe iaf ....

    SvaraRadera
  4. Ngn som bor nära eller ;-)?!
    ALLA är så välkomna till mig på förfest... meddela bara när så jag hinner städa undan lite och slänga ut fåglarna!!

    SvaraRadera