onsdag 23 december 2009

ÄNTLIGEN

JULLEDIG, ända tills den 7/1 då jag börjar jobba igen.
VAD jag har längtat efter den här ledigheten. Vantrivs rejält på jobbet för tillfället. Måste verkligen försöka hitta ngt nytt. Vill INTE jobba kar i kommunen och vill inte jobba på en skola. Det enda jag kan är administrativt arbete så det är väl något sådant jag får leta efter. Vill ju gärna ha med folk att göra, inte sitta "ensam på min kammare". Har ju kollat runt en längre tid men kraven på språk och diverse olika program är stora. Tyvärr är ju de program vi arbetar med i skolan väldigt specifika för, just , skolan.....

Ja, ja - nu ska jag städa huset. Resten av familjen är och shoppar julgran mm. Sen ska granen kläs och vi ska göra julgodis i mängder samt slå in klappar och myyyyysa.

GOD JUL PÅ ER ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar