onsdag 8 september 2010

Bröllopet, festen

Efter det fantastiska bröllopet bordade vi "turnébussen" för vidare färd. Ett "mackstopp" men korv&bröd samt bål hann vi med innan vi nådde festlokalen.

Min bordskavaljer hette Fredrik och kom från Orminge. På min andra sida hade jag Callum.

Bröllopstårtorna, 7 st var det, och dom bildade förstås namnet D U R A N G O, fiffigt och väääldigt gott.

Redan här kan man se vem som styr och ställer - you go girl !!!!
Precis som det ska vara alltså.

Bandet Durangoz underhöll under kvällen. Just här var det dock förinspelad musik när brudparet överraskade med en dans från Dirty Dancing, "I had the time of my life".

Tessan kunde inte hålla sig från scenen och jag har svårt att tro att ngn blev ledsen för det. Ja, det skulle ju vara jag då - som själv inte kan ta en ton rätt, hahaha.
Fantastisk röst och som svensk tar jag mig friheten att vara lite avis ;-)

Nope - hann inte göra ngn grimas - den kommer senare !

Var tvungen att ta med den här bilden som ett tecken på min kärlek till min iPhone.....det är VI liksom...

Danny var snygg i håret men jag tycker allt att rosa färg är ett strå vassare !

Den lilla vita kaninen Calle - NOT, han är varken vit eller kanin - han är mer åt lymmelhållet.
Han försöker fylla min man - alldeles för ofta......

Den här gången blev det en ishink till brädden fylld med Gin & Tonic. Som tur var (för Calle) så bidrog han frikostigt med hjälp att tömma hinken !

Nä, jag klarade inte av att hålla mig - här är den - grimasbilden - håll till godo !
Jag tycker faktiskt att jag lyckas bättre än Göran !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar