onsdag 15 september 2010

Seeeegt

Ytterligare en dag hemma med barnen. Vi trodde nog att Pontus skulle kunna gå idag men han hostade som bara attan i morse så det blir en dag till hemma.

Själv låg jag med en grym frossa i natt. Låg bara och skakade trots att jag hade tagit på mig en långärmad tröja och strumpor......Efter ca 2 timmar tog jag en tablett, 30 minuter senare svettades jag som en gris......men feber ??? Nope, inte jag inte - får i princip aldrig en temperaturhöjning, men alla symptom får jag minsann !

Skitväder är det ute också - men det passar bra ihop med min sinnesstämning för tillfället !

Nu har ungjäklarna från skolan idrott och ska springa i spåret. Dvs - de går förbi vårt hus och kan då inte låta bli att kliva i vår rabatt för att komma åt att palla äpplen !
Jag har inget emot att de tar äpplen - vi har många, men MÅSTE dom verkligen kliva i rabatten ? MÅSTE dom bryta av stora grenar och springa iväg med ? MÅSTE dom ta så många äpplen dom kan och bara kasta i backen ??
SKITUNGAR !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar