tisdag 23 november 2010

En salig röra helt enkelt !

Ett av våra växthus här i Tungelsta. Förr i tiden var Tungelsta känt för alla sina växthus men de minskar hela tiden i antal. Carlssons Handelsträdgård finns iaf kvar och det är alltid lika härligt att vandra omkring bland alla fina växter. De är dessutom fenomenalt duktig på diverse blomsterarrangemang.
"Jag är inte rädd, jag KAN röra i stekpannan, jag är inte rädd, jag KAN röra i stekpannan"
Ett litet experiment inför adventskaffet - tigerkladdkaka med choklad & saffran...
Helena & jag i kön till Golden en fredagskväll för ett par veckor sedan. Hanna & hennes kompis Moa dök upp och det blev en jättekul kväll. Innan hade vi ätit middag på Shanti med Emelinn.
Nästan så att det har blivit en tradition....efter träningen på fredagar så blir det en smörgås (lunch), en espresso samt ngt litet sött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar