tisdag 2 november 2010

Lite bilder

Elin fick för sig att hon ville klippa sig kort, som sin kompis Frida. Jag övertygade henne om att Fridas hår är så himla tjockt att Frida passar i den frisyren men att hon (Elin alltså) inte har så tjockt hår. Det blev en kompromiss - halvkort - och det blev jättefint !Gymmet - en liten grogrund till dåligt samvete......men det blir iaf MINST en gång i veckan även om min önskan är 3-4ggr/v....
På en av maskinerna klarar jag faktiskt av 100 kg, tro det eller ej - men inte 10 repetitioner utan 1-2 bara - och inte fullt ut. det är maskinen där man kör insida lår/ljumskar. Sååååå fånigt - vad har man för nytta av dom musklerna ???? Hade varit 100ggr bättre om jag tog 100 kg i magmaskinen, eller bicepsmaskinen......men nej då - ända stället som jag har rejält med muskler på är........ljumskarna....WHYYYYYY?????
Dom musklerna kommer inte ens utav att jag gått på gym utan beror på att jag ridit i 36 år......
Pelle & Uffe kelar med varandra på Clarion en sen lördagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar