onsdag 10 november 2010

Maskeradbilder

Helgen bjöd på full fart vill jag lova. Förra torsdagen körde ju Uffe barnen till farmor i Hedemora över höstlovet. I torsdags kom dom med tåget tillsammans med farmor för att stanna här över helgen.
I fredags åt jag middag på Shanti soft corner med Emelinn & Helena - en fantastisk Tikka Masala. Därefter fortsatte jag & Helena till eftersläppet på Golden. Hade tur när vi kom dit, kön var lång men det tog ändå bara 15 min innan vi var inne. Strax efter kom Hanna med sin kompis Moa. Fattar inte att klockan kunde bli 2.30 SÅ SNABBT !!!! Uffe, världens bästa Uffe, kom och hämtade oss (och han körde faktiskt in oss oxå) och jag kom isäng vid 3.30.
Lördagen vaknade jag 8.30 - WHYYYY???? När jag kan sova längre !!

På lördagskvällen var det så dags för maskerad hemma hos Anders & Lena på Götgatan.
Efter förra årets hallick & hora så bytte vi till präst & häxa. Uffe påtalar ju ändå titt som tätt att jag ser ut som Magica de Hex....
En härlig kväll blev det iaf !!

Calle kom som fyllehund, Här har han dessutom fått låna en peruk - så söööt :-)
Lite jobbigt blev det nog när han kom på att dräkten knäpptes i ryggen - med KNAPPAR - lite småjobbigt om man dricker mkt öl.....


När han inte är blondin så har han keps !


Be witched....


Jag & Emma, häxa & sjuksköterska....lite inom samma yrkeskategori....


Värden himself. Ingen jag skulle lita på vid en olycka...


The evil eye....


Någon som känner för att bikta sig......???


Prällen är lycklig - tror jag det, i bibeln hade han en fickplunta med favvovirren !

Efter en lyckad kväll & natt kom vi i säng vid 3.30 på båten. Jag har nog ALDRIG sovit så hårt o gott på båten som jag gjorde då. Vaknade 10.20 - måste varit i tonåren någon gång som jag senast sov så länge.
Vid 12 så mötte vi upp med Anders & Lena på Café Vero på Ringvägen och åt en helt fantastisk brunch. 2 timmar rusade iväg - så blir det när man har trevligt - och vi gav oss sedan av hem och räddade farmor. En fika senare så körde Uffe henne till tåget för hennes hemresa.
En härligt, rolig & galen helg - mer sånt !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar