lördag 27 november 2010

Fotomodell...

För över ett år sedan fick jag vara med i ett "gör om mig" reportage i Söndagbilagan i Expressen. Hittade cd rom skivan med bilderna härom dagen. Det var verkligen en jättehärlig dag - sååååå skojigt. Blev sminkat & fixad av proffs. Stylisten var Kai Bond, hon var supertrevlig men valde inte direkt outfits som var JAG......
Hon gillade inte mina slingor heller och de försökte ta bort dom med svart hårspray men lyckades inte fullt ut (hihihi).

Tyvärr blev jag låååångt ifrån nöjd med bilderna.....det är inte JAG på dom.....känner inte igen hon som syns på fotona.


Nope - inte JAG


Nope, inte här heller även om jag gillade den limegröna färgen.
Den här bilden hade de dessutom satt, i förstorat format, på bilagans framsida. Där hade de sedan retuscherat den HÅRT. Har en hy som ser heeeelt overklig ut, slät som en barnrumpa, samt KRITVITA tänder - löjligt vita faktiskt !


Den här klänningen var det jag tyckte minst dåligt om, den hade dock gärna fått vara mkt kortare :-)
Tyvärr matchades den med ett par sköna men ack så fula skor......

Det finns faktiskt en bild till men den var så vedervärdigt gräsligt ful så den ska inte få skrämma mina vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar