söndag 5 april 2009

Dagen till ända & Uffe har träningsvärk - IGEN

Idag är idag men i morgon är en annan dag - djupt va ?
Kan fortfarande inte smälta att det är jag på bilderna. Fattar inte heller riktigt hur det blev som det blev. Alltså, jag fattar ju att jag anmälde mig och att jag var där och blev fixad och fotograferad vilket var skitkul. Det jag inte förstår är att jag önskar en "rockig" stil men det närmaste "rockig" är mina mc-boots jag hade med mig:-)
Elins kommentar till den sista bilden (gravidbilden som jag kallar den) var: Mamma, du ser ut som farmor !
Den tackar jag så mycket för ! Kanske inte helt lyckat.
Gillar dock fortfarande klänningen.
Konstaterar också att alla dessa "gör om mig"bilder är så stereotypa, alla bilder i alla tidningar görs lixom likadana. Kan man inte göra lite udda bilder ? Jag vet att det togs en del bilder som jag uppfattade som betydligt "roligare". Men vem är jag att uttala mig ? Bara en simpel Mrs. Ordinary, en snart 40-årig tvåbarnsmorsa med trivselvikt:-) Tror nog faktiskt att jag fortsätter att vara det !

Maken är åter från Borlänge och det var nog, när jag tänker efter, tur han var där. Tur för mig alltså !
Han tog ett Body Pump pass på gymmet i fredags vilket tydligen resulterade i en grym träningsvärk under lördagen. Såååå skönt att jag slapp den mesta av klagolåten - denna gång (är rädd för att det kommer att vara ständigt återkommande).
Själv nöjde jag mig med en power walk under 45 minuter och jag klagar inte. OM jag nu skulle göra ngt som resulterade i träningsvärk så skulle INGEN få höra mig klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar