tisdag 14 april 2009

Work sucks!

Fy farao vad jag INTE gillade mitt jobb idag. Var nästan gråtfärdig av uppgivenhet en period, sedan gav jag bara upp, jag gav tusan i det nya personal/lönesystemet helt och hållet. Massor av "min" personal kommer att få fel lön i april månad och alla dom som får det kommer att komma springandes till mig för att klaga och det jag då ska göra är att ringa ett supportnummer (samma för hela kommunen). Det är bara jag som får ringa, inte de andra anställda. Först kommer jag till en telefonsvarare som ger mig lite olika knappalternativ att välja på och sedan får jag förhoppningsvis prata med en levande person. Jag ställer min fråga å den anställdes vägnar, får förhoppningsvis ett svar, meddelar den anställde svaret och kommer säkerligen få en följdfråga och måste då återigen ringa supportnumret - ja, ni hör ju själva -Kalkon !!!!!
Det är ju lixom inte så att det är det enda man gör på jobbet!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar