torsdag 9 april 2009

"Shopping" för Uffe !!!!

Lämnade sonen på tåget till Hedemora på eftermiddagen. Han ska tillbringa påsken hos farmor. På hemvägen blev det ett shoppingstopp på Båtaccenten, där Uffe nöjt strosade omkring (hur man nu kan göra det i en båtaffär?).

Jag tog med en katalog åt honom, har börjat samla lite sådant. Har kataloger från Claes Olsson och Teknikmagasinet också. Nu undrar ni säkert varför ! Nej, det är inte för att jag vill att han ska sitta på dass i all evinnerlighet utan jag har planer på att släpa med mig honom till något trevligt innecentrum men MASSOR av klädbutiker framöver. Tanken är att när han har fått nog, och då menar jag verkligen fått NOG - när han ber mig på sina bara knän att få slippa shoppa mer - då ska jag sätta honom på något fik med dessa kataloger så att jag kan fortsätta shoppa i lugn och ro utan tjat om att vi ska åka hem.
Jag kan nog faktiskt sträcka mig så långt att jag kan lägga till en underklädeskatalog bara jag får vara i fred tills jag är klar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar