fredag 10 april 2009

Jag, shopoholic -nähä + usla provrum

Detta är vad jag kom hem med efter att ha varit i Skärholmen C från 11.15-16.15, en finstickad tröja från Esprit, den var dessutom på rea, 179:-. Okej då, jag köpte ett linne för 99:- också....
och en latte på Espresso House.....och p-biljetten kostade 40:-. Men jag promenerade ju en hel del och fick ju till på köpet motion.

Dagens ros går till expediten på Myself & friends, hon var verkligen serviceminded, supertrevlig.
Dagens feta ros går till de klädbutiker med undermåliga provrum. Allvarligt talat, om jag kommer med 5 plagg på galgar och ska prova dom och det finns EN, jag skriver EN, liten, ynklig jävla krok att hänga saker på , då ruttnar man ! Jag har ju lixom en jacka, en väska, kläderna jag har på mig samt 2 påsar med saker som jag köpt - det är alltså inte bara de 5 plaggen på galge som skall hängas på den yttepytte lilla kroken !
På ett annat ställe fick jag "dela" provrum med en annan tjej då draperiet att dra för var för kort för oss båda......SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar