lördag 20 juni 2009

Jag längtar

Från och med måndag kommer jag att vara ALLDELES SJÄLV hemma. Det ska bli så skönt att bara få tänka på sig själv, att inte behöva planera, inte laga middag, inte plocka efter andra, göra precis som van vill, när man vill.
Det är inte det att jag inte älskar min familj, för det gör jag såklart, det är bara det att jag är så trött på att behöva planera, fixa, dona, tänka på andra, planera åt andra (och då handlar det inte bara om familjen, det är ta mej tusan likadant på jobbet).
Nu ska jag bara VARA, kanske gå på stan lite, slappa, träna, äta när jag blir hungrig osv osv.
Uffe och Elin har åkt norrut. Uffe ska jobba en vecka på Peace and Love-festivalen i Borlänge och Elin ska vara hos farmor. Pontus är hemma denna helg men från och med måndag-fredag bor han på ridskolan, då är det nämligen ridläger med övernattning. I morgon ska han och jag till stan, vi ska på Buttericks och ladda upp inför ridlägret. Det är 4 killar som alla känner varandra och 10 tjejer, grabbarna skall tydligen busa så det står härliga till.....
Ser fram emot att gå på stan med min son i morgon, det ska bli skoj.
Nu ska jag åka och träna - det ska bli skönt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar