tisdag 23 juni 2009

Vilken dag !

Efter att ha jagat läkaren idag så ringde han upp mig och beordrade mig att genast gå hem. Jag ska träffa honom på måndag. Varje minut har känts som en kamp på jobbet, har både gjort saker som jag redan glömt att jag gjort (tror jag) samt tittat på saker i högarna som jag borde göra men inte har hunnit med....
Som grädde på moset fick jag mitt 3:e migränanfall någonsin. Så gräsligt smärtsamt och så fruktansvärt nära att jag spydde (eftersom jag har spyfobi så ska det mycket till !). Det önskar jag inte ens min värsta fiende. I morgon ska jag komma ihåg att ta det lugnt samt, icke att förglömma, äta & dricka ordentligt !

Har pratat med Elin i Hedemora, hon har det toppen och badar massor i Munken. Pontus hade hoppat idag (han har Schagor på lägret) och allt var bara bra. Han berättade att han hade handlat godis för 48 av sina 100 kronor idag och resten ska shoppas upp på torsdag tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar