tisdag 9 juni 2009

Nu är det dags att börja jobba igen

Var till farbror doktorn igår. Han ville förlänga sjukskrivningen på heltid men jag valde att arbeta 50% fram till semstern. Det hade känts jättekonstigt om jag hade varit helt sjukskriven fram till semestern, sedan gått på semester och inte börjat arbeta förrän nästa termin. Det är alldeles för lång tid och allt blir ju liggande på hög till stora delar.
Fick nya små vita piller så att jag förhoppningsvis ska få sova en HEL natt. Vågade inte prova dom igår dock, Uffe är i Oslo och jag vet ju inte hur jag reagerar. Det kan ju vara bra att höra om någon av barnen ropar på natten.
I går kväll hade jag en helt sanslös huvudvärk. Om det var för att jag var till jobbet en sväng eller för att jag ska börja jobba idag vet jag inte men 3 stycken 400mg Ipren gjorde varken till eller från ! Idag är det onda iaf borta.
Ska snart ge mig iväg och titta när Pontus har skolavslutning. I vanlig ordning, en sån här dag, är det igenmulet, regnet hänger i luften och det är 10 grader !
Efter det blir det jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar