måndag 22 juni 2009

Less

Vid 2-tiden inatt gjorde jag ett nytt försök att sova, vid 3-tiden tittade jag på klockan sista gången, sedan måste jag ha slocknat men vaknade strax efter 4 igen. Låg vaken till 5-tiden, slumrade och vaknadevid 6, slumrade tills dess klockan ringde vid 6.30. Vilken gräsligt ångestladdad natt, fy farao !
Kände på jobbet att dagen gick ut på att inte bryta ihop och jag bestämde mig för att kontakta läkaren igen, jag orkar inte mer. Efter att ha samlat mig i två timmar ringde jag, det bär mig emot att ringa doktorn när man inte är sjuk "på riktigt". Naturligtvis var tiden för att boka tid slut 17 minuter tidigare - det var som att sticka hål på en ballong kändes det som.
Vågar inte ta mer av de sömntabletter jag har, har inga förhoppningar om att denna natt ska bli bättre än den innan.
Körde ett hårt pass på gymmet inkl. en Coreklass och hoppas jag har tröttat ut mig.

Pontus hämtades av brorsan i morse och kördes med packning till ridlägret på TuRK. Det verkar iaf som om de får tur med vädret.

Håll tummarna för att jag får sova inatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar