tisdag 16 juni 2009

Träning X 2

Var på gymmet & körde mitt program på förmiddagen, liksom igår fick jag med mig min bror. På kvällen var det avslutning på ridningen. Pontus kusin Karin red med på Joppe, själv hade jag Nicklas - det gick OK för mig. Hur det gick för Karin vet jag inte riktigt, det enda jag är säker på är den träningsvärk hon kommer att få i morgon eller i övermorgon....Tror iaf att hon tyckte det var skoj för hon ska fortsätta rida i vår grupp - kul !
Elin är snorig med pigg o glad, Pontus har sommarlov som han idag tillbringade med min bror och hans barn.

Igår hade jag och Uffe 18-årig bröllopsdag, det hade båda han och JAG glömt, inte likt mig trodde jag tills jag läste min "10-årsdagbok" och såg att jag visst hade glömt det förra året också.
Fick, som tur var ett grattispåbröllopsdagen-sms av svärmor. Jag skickade genast ett likadant till Uffe med förhoppningen att han skulle tro att jag kommit ihåg.....
När han kom hem på kvällen så visade det sig att han fattat att jag glömt.....nästa gång hoppas jag att svärmor påminner Uffe och inte mig, så han kan komma hem med blommor - som en överraskning till mig och så kan han ju låtsas att han kom ihåg bröllopsdagen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar