tisdag 16 juni 2009

Möte/kurs/utvärdering ?

Ja, jag vet inte vad jag ska kalla det men idag var jag på något av ovanstående, eller en mix av allt. Det handlade om det nya personal/lönesystemet i kommunen. Det som jag upplever som en mardröm.....
Kan inte påstå att jag gick dit med lätta steg, kan inte heller framkalla någon som helst positiv inställning till detta. Det blev som vanligt.....jag sa vad jag tyckte, hur jag har upplevt hela införandet av systemet mm mm (alla andra sa naturligtvis sitt oxå), men jag gick därifrån med känslan av att vara totalt värdelös på något som jag har blivit ålagd att göra. Såklart jag vet att jag inte är korkad men i det här fallet så känns det som det. Har ju börjat arbeta halvtid och det har varit tungt eftersom massor av jobb har samlats på hög när jag varit borta. Har inte kommit ikapp och nu känns det tungt igen....skulle kanske gjort som läkaren ville - fortsatt vara sjukskriven på heltid fram tills semestern. Frågan är hur semestern hade känts då....det skulle innebära att jag skulle får börja nästa termin med att försöka göra ett avslut på denna - en hel del jobb som man inte har tid med i början av en termin då det är så mkt annat som ska göras...Moment 22 på ngt sätt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar