måndag 22 juni 2009

Jag vill ju bara SOVA

Hade en riktigt usel natt sömnmässigt. Valde att inte ta ngn sömntablett eftersom det ändå är helg (och de är beroendeframkallande) och det fick jag sota för. När jag tar dom har jag svårt att somna (det har jag ändå) MEN jag sover sammanhängande i minst 5 timmar och det är inte fy skam. Nu har min mage packat ihop, antagligen pga tabletterna så nu provar jag ett uppehåll.
Så nu sitter jag här, provar en ny taktik - att inte ligga kvar i sängen om jag inte kan somna ! Gick och lade mig 23.00 och en timme senare hade jag inte lyckats somna - tankarna snurrar omkring som tromber i huvudet - så nu sitter jag här och skriver med Animal Planet på TV:n. Har jag tur kanske jag somnar i soffan (händer kanske 4 ggr/år).
Har ångest för att gå till jobbet i morgon, det är så mycket att göra och jag är så trött hela tiden. Sitter som en åsna mellan hötapparna (och det är jäkligt många hötappar), vet inte i vilken ände jag ska börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar