torsdag 16 juli 2009

Min 25-årsdag

Den har jag ju glömt att skriva om......HUR kunde jag missa det, det var ju en skitkul fest på alla sätt och vis.
Vi blev totalt 27 vuxna och 7 barn. Mina småtält hade ju totalhavererat natten innan men som tur var hade grannarna ett 3X6m att låna ut (vi hade oxå ett av den storleken) och dessutom var vädergudarna med oss och inget regn föll.
Vi grillade korvspett i massor på nya gasolgrillen (som min man gärna ville ha så han gav mig den i födelsedagspresent - som tur var verkade han ingå i presenten som grillmaster....), drack gott åt tårtor och drack lite till, godis, chips, chilinötter mm mm gick också åt.
Vi hade samlat ihop alla filtar & fleecejackor vi hade så jag tror och hoppas att ingen frös. Myggljus eldades flitigt tillsammans med flertalet fotogenlampor och jag tyckte nog att mysfaktorn var hög. En incident hade vi men vad kan man förvänta sig när en vuxen leker med barnens linbana....:-) Allt slutade dock väl !
Tittade på klockan för första gången när alla gått och jag skulle gå och lägga mig, då var den 03.30, somnade vid 04 - vaknade vid 08 och kunde inte somna om !
Men vad spelar det för roll, som 25-åring återhämtar men sig fort !
KRAM och TACK till alla som förgyllde min fest med sin närvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar