måndag 6 juli 2009

SEMESTER

Japp, idag började min semester. Jag har ju varit sjukskriven ett tag men nu ser jag fram emot 5 veckors ledighet. I går kväll var jag och hämtade Uffe på Centralen, nu blir han hemma i en vecka innan turnerandet med Lundell fortsätter. Pga lite trassel så fick jag vänta ca 45 min i bilen innan hann kom så nu kan jag GPS:en utantill (med tanke på vad som hände när jag lämnade honom i stan sist...) Den här veckan lär väl bestå i att förbereda mitt 25-årskalas på lördag.
Hann med en sväng till gymmet på förmiddagen innan jag hämtade barnen som övernattade hos mina föräldrar. Dom små skitungarna sov till 9.45......det gör dom minsann inte här hemma.
Uffe var iväg och jobbade....
Till middag skulle vi grilla kyckling men det började liksom regna !
Kycklingen hamnade i ugnen och till det blev det ris och jordnötssås, supergott blev det.
Min gasolgrill (25-årspresent från Uffe & barnen) monterades ihop, stor & imponerande är den, hoppas nu vädret vänder så att vi får använda den massor !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar