söndag 19 juli 2009

Snart en fullständig familj igen

Blev väckt av telefonen 9.15 i morse, det var Uffe som meddelade att turnébussen anländer till Sthlm ca 10.30 och att han gärna ville bli hämtad.
Elin & jag åt frukost och sedan avhämtades Uffe. Nu är han avlämnad vid vår båtplats av min bror, tillsammans med en gummibåt som han ska köra till Hammarbyhamnen och minsveparen. De nya dävertarna ska få jobba lite:-) I morgon åker vi minsvepare till Adelsö för att hälsa på Jonas och alla andra som också är där (bla Mary & Ola & alla barnen som är här och hälsar på från USA). Vi ska bo två nätter på båten och jag kan säga att redan nu är listan lång på allt som ska med.......täcken, lakan, kastruller mm mm
KLockan 16 ska Pontus hämtas för då är lägret slut, han ska saneras för att sedan ge sig iväg på ett övernattningskalas hos Jessica. trodde att han kanske skulle ha fått nog av tältande men han har redan planerat alla bus han ska göra. Han kommer dock inte att hinna träffa Uffe eftersom han (Uffe) befinner sig på minsveparen och Pontus ska sova i tält inatt så de träffas för första gången i morgon då vi ger oss av mot Adelsö. Jag är inte någon direkt friluftsmänniska men två nätter på båten ska jag nog klara av - tar med mig hela förpackningen med sömntabletter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar