torsdag 2 juli 2009

Tröstshopping

Har vänner som har pratat sig varma för Nacka Forum och efter att ha haft en riktigt usel dag igår så bestämde jag mig för en tur dit med lite "tröstshopping". När jag mår som jag mår så har jag upptäckt att jag inte kan hitta ngt till mig själv för jag blir så fruktansvärt kritisk, det brukar däremot bli lite till Uffe & barnen. Denna gång blev dock annorlunda, och som vanligt, blev det reasaker.....Ett linne med massor av djur från Mango

En skjorta (som är mkt snyggare i verkligheten) från Esprit

Höstens skor från Deischmann

Otroligt söta och, tro det eller ej, sköna, sandaletter från Deischmann (hittar man inga skor där så tror jag faktiskt att man är ett hopplöst fall:-)
Hann även med en sväng på gymmet på eftermiddagen, man svettades innan man ens hade börjat ! Pontus har varit hemma hos Emil och de har fått varit och badat själva..... det finns lixom inget bra tillfälle att "släppa taget". Herregud, man var ju själv och badade utan vuxna i den åldern,,,,tror jag....hoppas jag....eller var man inte det ?
Har iaf pratat med honom och allt hade gått bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar