onsdag 29 juli 2009

Varför ?

Varför - ja det kan man fråga sig.
Varför gick jag och lade mig klockan 3 i natt när jag så väl vet att jag kommer att vara dödstrött dagen efter (även om jag vet att vi 25-åringar återhämtar oss snabbt....) ?
Fastnade framför det ena dåliga TV-programmet efter det andra med vissa inslag av kvalitets TV (Animal Planet rules).
Det berodde förmodligen på att Elin, efter att ha tokgråtit 30 minuter vid 23.30 pga växtvärk, sov lugnt i sin säng, sonen är hos farmor och maken på turné och jag kände mig HELT ENSAM. Ibland så tror jag att jag var eremit i mitt tidigare liv. Det är så skönt att bara vara helt själv ibland - inte alltid dock !!!! Men just igår var en sådan dag.
Funderar på när jag ska göra en uttryckning och åka till jobbet. Känner att jag måste jobba ett par dagar innan semestern är slut, annars blir det hjärnkaos när jag är tillbaka den 10/8.
*Funderar vidare*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar