fredag 20 november 2009

Big problem !

Ja, nätverket här hemma har bestämt sig för att jobba på egen hand - dvs
inte alls. Ett fruktansvärt irriterande problem men dock ett faktum som jag
inte kan göra ngt åt. Uffe är 100% upptagen med K1 galan på Hovet och
jobbar i princip dygnet runt för tillfället.
Elin har fått vara hemma hela veckan då hon har haft feber. Svärmor
ringdes dock in i onsdags och satte sig på ett tåg samma kväll
så att jag skulle kunna gå på min stresshanteringskurs samt åka och
tatuera mig. Ska se om jag kan lägga ut bilder. Vet inte om det funkar,
eller snarare- jag vet inte hur man gör- på den här telefonen. Iaf så har
svärmor åkt hem idag igen. Elin och jag var iväg och firade av en gammal
arbetskamrat som gick i pension idag. Nu har jag inte tid att sitta och
blogga mer med hjälp av telefonen, det tar så lång tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar