tisdag 17 november 2009

VAB

Idag var jag hemma med Elin. Hon har hostat en riktigt äcklig slemhosta i mer än två veckor nu. Sporadiskt under dagtid men med rejäla attacker under natten. Har provat inhalatorn hon fick mot sin förkylningsastma men den gav inget resultat så nu får hon Cocillana. Då blir det lindrigar epå natten men å andra sidan verkar allt samlas till morgonen. Stackars unge. I morse sa hon dessutom att hon hade omt i huvudet och magen så vi stannade hemma. I morgon kan hon nog gå igen, hoppas jag.

Red Beverly, stallets bebis som bara är 5 år. Hon var verkligen en trevlig erfarenhet, riktigt trevlig och fantastiskt mysig att ha och göra med i stallet, väldigt gosig.

Mamma och pappa var barnvakt (????) eftersom Uffe är i Oslo.

1 kommentar:

  1. Är helt säker på att det finns ett lagrum någonstans som behandlar offentligt publicerande av bilder utan personens medgivande. Jag ska ta ett samtal med min advokat om detta tilltag. Men å andra sidan
    har jag i min ägo foton att publicera på Facebook, som är betydligt mera chokerande än detta och dom är inte på mig. Håll ögona öppna så kommer du att bli överaskad.

    SvaraRadera