söndag 15 november 2009

SHOPPING

Idag blev den ytterligare en dag som inte blev DAG, om ni förstår vad jag menar ! Det blev liksom inte ljust ute, hela dagen var som insvept i en gammal, grå militärfilt - hua ! Pontus lekte hemma hos Emil hela dagen och Elin och jag gjorde det enda rätta - åkte till närmsta innecentrum för lite shopping. Hennes fodrade gummistövlar hade det blivit hål i så vi hade verkligen en BRA anledning. Dessutom har hon inga vinterstövlar - ytterligare en anledning.
Vi hittade inte bara gummistövlar och vinterstövlar förstås......vi hittade till McDonalds på lunch och till en oherrans massa klädbutiker. Hon gillar kläder och jag gillar att hon gillar kläder ;-)
Iaf slutade det med kläder till både henne och brorsan. Jag tycker skyltar som det står "halva reapriset" på är toppen !

Här är det som Elin gillade mest - ett par illrosa glittertights och en kort, glansig, rosa jacka. Helt i hennes smak - glittrigt, glansig och ROSA ;-)


Uffe kom hem vid 18-tiden idag och såg förvånansvärt pigg ut men det kanske kommer senare ?
I morgon sticker han till Norge och kommer hem på tisdag kväll. Det blir en tuff vecka, onsdagen är hyggligt lugn men sen är det full fart tor-fre igen för hans del. För egen del ska jag baka - nu går vi in i saffrans-perioden (JÄKLAR vad det är dyrt - 34.50/förpackning - HUA !)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar