fredag 13 november 2009

Grabbhelg....?

Japp, Uffe har åkt med ett gäng grabbar över helgen till........Sollefteå ! Ja, ni läste rätt - Sollefteå !
HUR kan man komma på tanken ? Finns det verkligen inga roligare ställen ? Eller har dom det så trist att det faktiskt är kul i, just, Sollefteå ? Har ingen aning. Det enda jag vet är att de åkte upp i torsdags och kommer hem på söndag. Under hela torsdagskvällen blev jag sms-terroriserad av dom och det tyder väl på en enorm brist på sysselsättning. Undra om de pallar att stanna ända till på söndag ? Vet att Uffe tog med MINST en whiskeyflaska och det dövar väl en del av tristessen.
Men om de ska överleva så kommer väl alla hem med skrumplever - det är ju för sorgligt !!!!

Till och med Tungelsta upplevs ju som en storstad i jämförelse ! (det där får jag väl äta upp....)

Elin kom hem från dagis idag och var överlycklig för David hade hållit om henne när de tittade på film idag.......hon ler, fnissar och skrattar generat och säger att hon är kär i honom. Jag frågar försynt om det inte var Linus som hon var kär i. Joooo - honom också, OCH David OCH Elias - ja, kära nån, vart ska det ta vägen ?
Uffe kommer behöva träffa en riktigt BRA psykolog framöver om han ska klara av vår dotters uppväxt !

I morgon ska Elin och jag åka och köpa vinterstövlar till henne - tjohooooo, hon är HELT hopplös i kläd/skoaffärer och det kan jag, med stolthet i rösten, säga att hon har efter mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar