måndag 23 november 2009

YES

ÄNTLIGEN !!!! Nätverket igång igen - vilken befrielse. Så nu kan jag blogga igen.
I lördags så hade Elin dansuppvisning i Fredrika Bremergymnasiets aula. Det var en spänd och förväntansfull tjej som tog plats. Hon konstaterade att hon aldrig hade uppträtt inför så många människor men hon tyckte det skulle bli kul !
Alla barn var superduktiga och djupt koncentrerade.Danstjejen

Jag är säker på att det bor en Cirkusprinsessa i henne. Hon är helt orädd och vill prova det mesta. Hon klättrar gärna i upp på pappas axlat när han sitter i soffan. Där står hon utan att hålla i sig, med en förvånansvärt bra balans.

Jag har ju varit och tatuerat mig, på insidan av underarmarna. Jäklars vad ont det gjorde till skillnad mot hästen jag gjorde på ryggen för 10 år sedan (som jag passade på att fylla i.
Elin betyder "den lysande" eller "fackla", så hon fick en sol runt sitt namn.

På insidan på höger underarm så placerades Pontus, som betyder "hav" eller "havsdjup". Fick in en delfin också - ett av mina absoluta favoritdjur. Är jättenöjd med båda bilderna.
Har även hunnit vara ute på krogen med Pelle & Jonas, middag på Axela först, sedan Imperiet, sedan Clarion & swen en till som jag tappat namnet på .
Uffe och jag sov på båten - perfekt att slippa åka hem !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar