fredag 2 juli 2010

ÄNTLIGEN

Nu kom sommaren OCH min semester - vilket sammanträffande.

Jobbade som vanligt idag. Efter jobbet åkte jag iväg för att köpa ett par nya löpartights, måste ha ngt par att byta med nu när det är så varmt.
Efter det så åkte jag till Kjell & Company i Haninge C (nja - jag var inne på Teliabutiken först men där hade de inte vad jag sökte - och JA, det blev en del annat inköpt oxå - såklart, hahaha).
Vad jag var ute efter var en "armhållare" för min iPhone, så att jag kan ha den med när jag är ute och springer eftersom jag har hittat en bra app, RunKeeper, som håller koll på tid och längd.
149 spänn va ju billigt och bra......tyvärr visade sig passformen vara sisådär - jag skulle behöva ha överarmar i storleken av mina lår (och som är ingen lek kan jag lova). Hur tusan tänkte dom när som tillverkade den ??? Inte alls ??? Eller så var det en kraftigt överviktig karl som fick den brighta idén !

Detta innebär ytterligare en resa för att lämna tillbaka den, Teknikmagasinet har en liknande - får prova den. Sen får vi ju se om jag FÅR lämna tillbaka den - jag har ju klippt sönder förpackningen....

Idag har Pontus kommit hem från ridlägret och skitigare unge får man leta efter - nu har han legat i badet så nu är han sig lik igen :-)

Ser fram emot under morgondagen:
En dag i vågrätt läge i solsängen !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar