lördag 3 juli 2010

Vilken fantastisk sommardag !!! Jag har mest befunnit mig i vågrätt läge i solen men har turligt nog inte bränt mig !
Morgonen får väl anses ha börjat sisådär - lillebror ringde och väckte mig och Pontus 09.30. Jag kom inte i säng förrän 03 i morse, det började ljusna ute och fåglarna kvittrade när jag lade huvudet på kudden. Har sovit som en STOCK i natt och det hör verkligen inte till vanligheterna. Har kört 4 tvättmaskiner och du är allt RENT (ja, tills Uffe kommer hem på måndag och tömmer väskan efter 1v i Borlänge, men han är å andra sidan hushållets tvättfé så det fixar han nog själv)
Fick för mig att ut o jogga på kvällen, kom tyvärr bara ca 3 km innan jag fick håll (avskyr verkligen det!) så det var bara att promenera de resterande 3 km hem. Typiskt - har jag väl fått det så ger det sig sällan. Pontus cyklade med mig hela rundan. Konstig är oxå att vissa dgr när jag springer så dallrar rumpan mer än andra - idag var en riktig daller dag, hahaha, tur linnet var lite långt !

Pontus och jag avslutade kvällen med att dela på en Hawaii på Vascos.



Gårdagens kap i Haninge C - ett par skitsnygga skor som jag dessutom tror jag klarar av att gå i längre än 50 meter utan att få ont :-)

Morgondagens "att se fram emot":
Det får nog bli samma som igår - det vågrätta läget i solen, skillnaden är att jag slipper fundera på tvättmaskinen eftersom allt är rent - tjohooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar