måndag 19 juli 2010

Bilder från minisemestern, High Chaparral

Det första som absolut var tvunget att inhandlas var förstås pistoler (eller heter det revolvrar i Western ?), samt westernhattar

Typiskt turistfoto....

Vi åkte diligensen och barnen höll sams

Det vaskades guld som man fick byta in mot en sheriffstjärna

Här är Mattias, år guide den första dagen

Pontus på väg ut på en ridtur....jag har tyvärr glömt namnet på hans ponny....

Men namnet på min häst lär jag inte glömma i första taget - ngn gillade nog inte honom för han döptes till Kent.....

Elin var lite för ung för att få följa med ut i skogen och galoppera, men det fanns ponnyer för henne att rida på oxå......

Första kvällen avslutades på restaurang - kolla blicken på Elin......inte att leka med !

2 kommentarer:

  1. Den killen sitter på heter Fakir och är min sköt häst :D

    SvaraRadera
  2. Va kul!
    Vi hade jätteskoj. Min son heter Pontus och är 13 år och har ridit i 9 år, jag har ridit i 36 år.
    Vi hade en härlig ritt m både trav & galopp på härliga skogsstigar :)
    Gott nytt år på dig!

    SvaraRadera