måndag 19 juli 2010

Båttur

I fredags så lämnade vi Pontus hos mamma & pappa. De skulle nämligen gå på en utställning med tändkulemotorer på Gålö, något om de gjorde förra året oxå. På lördagen så tog Pontus tåget till farmor.
Jag och Uffe städade i ordning det sista på båten innan kompisarna kom och vi kunde ge oss ut i skärgården. Närmare bestämt ut i Lådna skärgård. Fredagen bjöd på underbart väder och faktum är att jag tog årets första dopp !!!! Det ska MYCKET till innan jag badar men det var faktiskt helt OK.

EdHardy bikini...någon som är förvånad ??? Nä, den är verkligen inte äkta - inte den heller (och nu menar jag att det är de andra EdHardy kläderna jag har som inte är äkta !)

Micke skalar potatis, eller snarare skrubbar - visst klär han i rosa handskar ?

Passar på att sola ryggen lite också - det funkade inte i brassestolarna !
Japp - det är min nässpray i bakgrunden - jag har åkt dit igen (eller snarare så har jag väl aldrig riktigt slutat)

No comments !

2 kommentarer:

  1. Ser ut som ni hade en riktigt skööön båttur ;)

    SvaraRadera
  2. jomenvisst, en redig karl passar i rosa handskar!!! t.om när han gör kvinnosysslor ;0))

    SvaraRadera