torsdag 1 juli 2010

En annorlunda födelsedag

Sista arbetsveckan innan semestern, men det blir nog ngr arbetsdgr på semestern också....annars kommer jag bara att få påminnelser på obetalda fakturor och folk kommer inte att få rätt lön i juli.....

I går åkte jag upp med Elin till farmor i Hedemora, direkt efter jobbet. Snälla svärmor hade köpt en box med rödvin till mig i födelsedagspresent. Jag fyllde nämligen 25 igår igen :-)

Åkte sedan vidare mot Borlänge, Uffe och Peace and Lovefestivalen. Fick gratulationer av både kända och okända människor när jag väl kom dit. Tyvärr var inte vädret på min sida, kallt och stundvis regnigt - tur man satt under tak.

Grillat till middag (som intogs vid 22.30-tiden) och sedan fick jag present av Uffe. Man kan säga mkt om min man - bl.a att han är modig (eller korkat, dom sakerna ligger vääääldigt nära varandra ibland). Han hade nämligen köpt mig ett multiverktyg - PRECIS vad jag önskade mig - NOT NOT NOT

Vid 23.30 serverades jag Princesstårta och under grill/tårtfest så skvalade musiken från lilla scenen, Mika & Thomas di Leva.

Dagen efter lämnade jag Borlänge vid 9.30 för en nätt tretimmars bilresa till jobbet.

Nu njuter jag för tillfället av att vara heeelt solokvist här hemma, det är faktiskt ganska skönt !
Har varit ute och sprungit 5 km och har tryckt i mig glass och Daim för att kompensera för den kaloriförlusten :-)

Gonatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar