fredag 6 augusti 2010

Elin krasslig....

Lilla stumpan vakande och var ledsen vid 23-tiden. Hon betedde sig som hon brukar när hon har växtvärk (vilket händer alldeles för ofta), och jag frågade då om hon ville ha en alvedon (vilket hon då får - alldeles för ofta, men det är det enda som hjälper). Men denna gång ville hon inte ha det utan behövde gå på toa, hade ont i magen & mådde illa.
Jag har ju en enorm spyfobi så jag blev superstressad. Tyvärr har jag nog smittat Elin....hon vill väldigt gärna bada om hon mår illa, vet inte varför men i de här lägena går jag med på precis vad som helst om jag tror att hon mår bättre av det.
Jodå, hon kände sig bättre efter ett tag och ville komma upp. Hon ville dock ligga ett tag på golvet i badrummet. Det har hon gjort förut när hon mått illa för då har vi haft golvvärmen på, vilket den inte var nu.
Tror det tog 3,5 minut så somnade hon....
Jag ids nu inte väcka henne (klarar inte av att lyfta upp henne i loftsängen) utan väntar på att Uffe ska komma hem för han är tillräckligt lång...

Lilla snörpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar