onsdag 11 augusti 2010

ICA reklamen

Den är ju underbar, helt jäkla underbar !!

Var bara tvungen att skriva det - den var just på tv:n.

I övrigt har jag hämtat sonen på scoutlägret och det verkar ha varit väldigt lyckat, han var iaf glad.
Lovade mina barn pizza på Vascos om de höll sams de två timmarna som var kvar till middagstid.
De höll sig i varsitt rum så de bråkade inte....

När jag hämtade Elin från dagis så kom det en liten hund springandes mitt i vägen, två skator var på och retade den. Jag stannade bilen och lockade på den och som tur var kom den. Jag lyfte in den i bilen och sa åt Elin att sitta kvar - snacka om överlycklig 6-åring (hon är fullständigt och helt hopplöst GALEN i djur).. Jag gick och knackade på närmsta hus och det visade sig att det var därifrån den hade rymt.....busiga lilla Bobbo :-)

Blandade en rejäl Mojito till mig själv på kvällen, det är sååååå gott & fräscht. Jag VÄGRAR släppa semester/sommarkänslan. Det är ju bara så nedrans trist att det blir mörkare & kallare åsså ska man bara jobba & jobba - nä, en sommardrink då & då förlänger känslan !

Förresten så fick jag lite tid över idag, normalt sett så har det inneburit en del surfande eller tv soffan, men inte idag - nä, för jag stack ut och sprang för första gången på minst en månad !
Och hör och häpna - nästan 5 km UTAN tillstymmelse till håll. Är det så man ska göra - vila sig till konditionen ? Tjohoooo, härligt var det iaf !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar