måndag 30 augusti 2010

Kul helg

Passade på att gå ut i lördags. Kvällen slutade på Clarion med en god vän och skrattmusklerna fick träna. Somnade framåt 5 på söndag morgon ombord på båten. Tänk, som jag avskydde den där båten för bara ngt år sedan - nu älskar jag den (ja, nåja, nästan iaf). Den är ju ypperlig som övernattningslägenhet.
Tyvärr vaknade jag redan klockan 7.40 på söndagsmorgonen.....natten mot måndagen var väl inte heller eftersom jag hostade en hel del.

Idag började skolan "på riktigt". Pontus verkar trivas väldigt bra och det känns skönt med tanke på allt trassel som var förra läsåret. Nu är det bara att hålla tummarna. Han och jag var i Haninge C på eftermiddagen o köpte gympaskor & jeans till honom. Fick tag på ett bar vinterstövlar till Elin på rean samt ett par gråa pumps till mig, på rea såklart. Som jag har letat efter ett par mörkgråa pumps ! Ska ha dom i helgen då vi ska på bröllop.
Hoppas nu bara att min lilla förkylning håller sig till att vara, just, liten !

Svårt att skriva ngt under rubriken: Att se fram emot i morgon - för det finns faktiskt inget.
MEN, om jag skriver: Att se fram emot denna vecka - då blir det 3-dagars bröllopet i Sundsvall till helgen.

Ha det fantastiskt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar