måndag 2 augusti 2010

Pinglan

Äntligen har Elins bästa kompis kommit hem från sin månadslånga semester ! Och med sig till Elin hade hon denna fantastiska klänning. Frida själv hade en likadan fast rosa och de var så söta så det var inte klokt när jag hämtade Elin där !


Svärmor är på besök för att vi ska shoppa lite kläder till henne, hon ska nämligen på bröllop i september och klädkoden är "vitt".
Självklart sprang jag över ett par stövlar på rean som jag bara inte kunde motstå....nitar & läder, kan inte bli bättre. från 1250:- till 375:- - det är ju samma sak som att det står "Helenas" på prislappen !!!!
Min kära lilla dotter kunde naturligtvis inte låta bli dom och då kunde JAG såklart inte låta bli att ta lite kort.

Kolla den stilen ! Vad i hela fridens namn kommer den ifrån ? NEJ, det är INTE från mig, jag må älska kläder, skor & stövlar - men posera på DET viset, det gör jag bara inte !
Mkt Hannah Montana på TV, kan det vara därifrån ? Eller har hon det bara i sig ? Läbbigt i så fall. Klart är iaf att hon och jag kommer att ha en hel del skoj shoppingrundor att se fram emot. Nu klagar hon bara på att det inte finns barnkläder i de affärer där jag går....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar